0002_816a7001.jpg

Elizabetes Krivcovas juridiskais birojs sniedz pakalpojumus komerctiesībās, nodokļu, darba un starptautiskajās tiesībās, kā arī pārstāv klientu intereses tiesās, valsts un starptautiskajās institūcijās. Atsevišķa specializācijas joma ir cilvēktiesību aizstāvība gan Latvijas, gan starptautiskajā līmenī.

Juridiskā biroja pamatprincipi ir kompetence, uzticamība un atvērtība jaunajiem risinājumiem

Izglītība

  • Latvijas Universitāte, jurista kvalifikācija (2002)
  • Ludviga Maksimiliana Universitāte Minihenē (Vācija), tiesību zinātņu maģistre (2006)

Darba pieredze

  • Saeimas frakcijas konsultante
  • Starptautiskā advokātu biroja bnt attorneys-at-law asociētā juriste

Valodas

  • latviešu, krievu, angļu, vācu — brīvi
  • franču — pamatzināšanas

KARSTA TĒMA

Padomju skola un neatkarības laika skola faktiski ir mirusi. Kas tālāk? No ziņojuma Jupatova lasījumos.

Izcilā zinātnes un izglītības darbinieka Ivana Jupatova piemiņai veltītie lasījumi notika gada beigās Rīgā. Starp ziņotājiem bijuši skolotāji, skolu direktori, izglītības jomas eksperti.

No juristes un tiesību aizstāves Elizabetes Krivcovas ziņojuma:

"Nedrīkst cīnīties par krievu izglītību, necīnoties par izglītības vadību. Brīvībā un individualitātē balstītā kompetenču pieeja nav īstenojama sistēmā, kas visu smacē nost. Politiķu uzdevums ir cīnīties nevis par proporcijām, bet par skolu darbības organizēšanu. Paļauties uz to, ka valsts mums kaut ko izdarīs? Vēsture saka, ka tā nenotiek." 

KARSTA TĒMA

Padomju skola un neatkarības laika skola faktiski ir mirusi. Kas tālāk? No ziņojuma Jupatova lasījumos.

Izcilā zinātnes un izglītības darbinieka Ivana Jupatova piemiņai veltītie lasījumi notika gada beigās Rīgā. Starp ziņotājiem bijuši skolotāji, skolu direktori, izglītības jomas eksperti.

No juristes un tiesību aizstāves Elizabetes Krivcovas ziņojuma:

"Nedrīkst cīnīties par krievu izglītību, necīnoties par izglītības vadību. Brīvībā un individualitātē balstītā kompetenču pieeja nav īstenojama sistēmā, kas visu smacē nost. Politiķu uzdevums ir cīnīties nevis par proporcijām, bet par skolu darbības organizēšanu. Paļauties uz to, ka valsts mums kaut ko izdarīs? Vēsture saka, ka tā nenotiek."